Thursday 21 April 2011

BEB??PE KEBENDA TU??

Ha........................mesti korang tertanya-tanya kan..BEB ni ape?BEB ni adalah satu kos dalam UTHM ..senang citer la..kejuruteraan elektronik(komunikasi)..x paham lagi??BEB tu kelas aku la..dalam BEB,ada 30 orang yang jadi murid..melayu ada,cina ada,yaman pon ada,somali pon ada..macam-macam ada..dalam kelas ni la,aku selalu bergelak ketawa,membangangkan diri,menghensemkan wajah,memuji-muji,..meniru,dan banyak lagi la..pendek kata aku selalu ngan budak kelas aku la.tapi panjang tak kata apa-apa..hahahha...perhhhhhhhhhhhh..
budak kelas aku sempoi + simple,senang bersembang,boleh bawak bergurau,bawak bertendang pon boley jugak..kelas aku ni la paling banyak ragam kot,..hihihi..syukur ade budak kelas mcm diorang..nak pergi makan pon sama-sama,maen pon sama-sama...hepi je sokmo-sokmo..cume yang spoil cket ....

ni ha...............budak kelas aku agak kurang memahami bahasa aku..bahasa CAKAK GANU,aku ni kalu buleh nak cakak ganu sokmo,tapi diorang majoriti banyak yang x paham..huhu..aku pulak kini perlu bercakap bahasa melayu betoi2 punye,bahasa Johor la,or kecek KL..huhu..amek mase nak kuasai bahasa johor,bukan senang,bile cakap bahasa negeri orang lain,.tp xpe,..try gak gane-gane pong!..huuu...kadang-kadang lucu bile diorang tak paham bahasa ganu..hahah..pape pon kelas BEB la kompem hapening-pening alwayz..cayalah BEB.



2 comments:

suka BLOG ini?