Thursday 21 April 2011

Nak kenal ke???

Assalam..nama aku muhammad hadziq huseiny bin baderol huseiny..
panggil toemaytoe je la..skang duduk kat cherating,kat tepi2 pantai tu ha...aku ni melayu celup jawa cket,celup pattani cket..mak aku asal kedah..ayah aku asal johor.aku pulak cherating..jadi ada 3 bahasa la lam umah aku..mane-mane boleh,nak cakap kedah ka,cakap johor ke,kecek ganu..buleh blako..takde hal..hehhee..ni tujuan wat blog ni pon,hasil ransangan dari kawan-kawan aku yang selalu menunjuk-nunjuk blog diorang,yang cantek-cantek..wat aku teruja jep nak try..tp mesti blog aku paling sempoi kot skang..huhuhu..tp tak pe la,nanti smart la kot blog aku..hahhaa..aku ade 3 adik,aku la sulong..aku lah abang..hehehe..skang ni duk blaja kat UTHM,Johor..tu je kot yang bley aku share ngan korang..nanti bile-bile,aku share lagi la pape lagi ea..macam-macam lagi la..cume skang takde isi atau modal nak buat citer..hahaha.ok Chaw!!!

No comments:

Post a Comment

suka BLOG ini?